2 czerwca 2014

Czerwcowa lista obecności

Zgodnie z tradycją, coby zorientować się nieco w aktywności na blogu, zwłaszcza, że okres majowo-czerwcowy sprzyja wszelkim poprawkom, egzaminom czy kolokwium, publikujemy listę obecności, do której podpisania serdecznie zachęcamy - czy to w przypadku zadeklarowania obecności na blogu, czy w celu napomknięcia, jeśli przez naukę lub inne sprawy jest u Was krucho z czasem. 

Na wpisanie się macie czas do niedzieli, 8 czerwca, do godziny 21:00
Prosimy o zalogowanie się.

40 komentarzy:

  1. Drew melduje swoją obecność. (Gdyby go tymczasowo nie było - szukać w szklarni xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szklarnia? Widzę, że Drusia ciągnie do Jo jak nigdy XD

      Usuń
    2. Niestety, Jo, ale tym razem to sam na sam z Bastianem.

      Usuń
  2. Jack (choć z nadwątlonymi przez naukę siłami) melduje się na stanowisku. Dodaje też, że pomysłów mu nie brak i będzie się starał odpisywać systematycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam "czerwona" lista. xD Isabella obecna.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na szczęście już po maturze, więc meldujmy się ja i mój nieograniczony nauką czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genevive się zgłasza.
    Co prawda nauki jest sporo, poprawiania też trochę, więc może być różnie z odpisywaniem, ale będziemy się starać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mary MacDonald i James Potter są obecni, nieprzytomni. Powoli dochodzą do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka, Jo i Lucek są. WRESZCIE.
    Więc jak komuś winnam odpis, to się zgłaszać do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Pénélope Seigner obecna i chciałaby jakiś wątuś. W sumie. :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleksandr Woronin obecny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziecko mordu i dziecko szczęścia obecne

    OdpowiedzUsuń
  11. Wracam do życia :)
    Benjamin i Caroline obecni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja, Audrey M. i Melissa M. jeteśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Heaven Langdon jest :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się urlopinguję, ale mam zamiar wrócić!
    Meza

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowa na pokładzie Saga Solberg również jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Matury napisane, internet odzyskany więc Kate też już jest.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ivonne i Melody wracają do gry.
    Strzeżcie się inni forumowicze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja kochana Emily Braithwaite obecna. ^^ Mogę przy okazji prosić o usunięcie [u] przy jej nazwisku, bo wróciłam już? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Millie jest, choć wciąż autorka ma problemy z internetem -.-

    OdpowiedzUsuń
  20. O jeju, jeju, zapomniałam się wpisać!
    Sharr i Jeff jak najbardziej egzystują.

    OdpowiedzUsuń