27 marca 2014

Lista obecności

Jak sami z pewnością doskonale wiecie, kwietnia jeszcze nie mamy, ale zostałyśmy poproszone o nieco szybsze działanie, z powodu wielu pozycji w linkach po lewej, które niekoniecznie pokrywają się z ilością publikowanych odpisów, tak też zapraszamy Autorów do wpisywania się.

I teraz prosimy Was, abyście podeszli do sprawy poważnie, ponieważ chcemy, aby w tym poście swoje komentarze zostawiły tylko te osoby, które deklarują aktywne uczestnictwo w życiu bloga, a nie chęć figurowania na blogu jako poltergreist i tworzenia sztucznego tłumu.

Na wpisanie się macie czas do 2 kwietnia do godziny 21:00.
Prosimy o zalogowanie się

36 komentarzy:

  1. [Caroline Montorse i Benjamin Georgijew obecni i nie mają zamiaru odchodzić w niebyt.
    Chociaż ich autorka ma przez bloga problemy z zachowaniem spokoju.]

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecna całą sobą.
    Drew Burrymore

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecne, acz jeszcze nieprzytomne. Nawał obowiązków i te sprawy, ale w weekend się ogarniemy.
    Lily i Aicha

    OdpowiedzUsuń
  4. Westley i Hogarth uczęszczają na zajęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem
    Kay Fawley

    OdpowiedzUsuń
  6. no więc ja oczywiście jestem haha:D
    eliasek i kris

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się, czy jest sens, żebym się tu wpisywała... Obecnie nie mam czasu na to wszystko. Wciąż wiszę na urlopie. Miałam zamiar poodpisywać na wątki już w weekend, ale nie mogłam się zabrać. Nie wiem jak będzie wyglądało moje uczestnictwo w życiu bloga, ale mimo wszystko zgłaszam swą obecność...
    Melissa Cupper

    OdpowiedzUsuń
  8. Marlenka zostaje i nigdzie się nie wybiera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem. Jestem. I deklaruję, że niedługo zacznę żyć ;)
    Rosier. Potter.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jack Bizarre jest i potwierdzi to jeszcze nie jednym czynem ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Fleur Houx obecna. Choć czasowo różnie, staram się odpisywać w miarę możliwości regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Yseult i Elsa jak najbardziej są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecny. Karta skończona czeka w szkicach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Charlie również zgłasza swoją obecność. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Duet Roy&Hawkins wraz ze swym popapranym życiem meldują się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ivette Valverde& Claire O'Connell

    OdpowiedzUsuń
  17. Mery Jane Varien/Charlotte Varien

    OdpowiedzUsuń
  18. Chloe obecna i już po urlopie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. A i ja ze swoimi panami: Gabrielem Farewellem i Crowdeanem Colonelem jesteśmy i postaramy się jak najlepiej by odpisywać częściej ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Millie Walker obecna, a przynajmniej ma taką nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Isis i Erin obecne, choć nad tą drugą się zastanowimy... No, ale na razie się melduje :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Robert Svensson obecny, ledwo co do życia powołany w zasadzie

    OdpowiedzUsuń
  23. Antoinette Pamberton jest, coby nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mary MacDonald jest, przygnieciona moimi podręcznikami, ale nadal oddycha. Bywało gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wesley-obecna i od nauczycielku +5 za aktywbość

    OdpowiedzUsuń